नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 16, 2013

अली माथि सारी

म उस्को नजिक हुन थाले देहेरै दिन्वर उु सँग गफ वयो। उस्ले म सँग खुलेर कुर गरी। र रती सुत्ने बेलामा घर म सबै लाई सुत्न बेद पुग्दैन थियो। म र हामी अरु पच्-६ जन क्त हरु एउटा रूम म सुत्नीए वयोउ। ष्रेय र अरु क्थरु सिदे कोठुल्ओ रूम म सुत्ने वए। हामी नौ बजे सम्मा गफ गरेर बस्योउ। ट्यस्प६ी अबसुत्ने वनेर क्त हरु बेद मगए। सबै लाई बेद नपुग्ने वएको ले श्रेय सोफ म सुत्ने वाइ। म पनि क्त हरु सँग आफ्नो रूम म आएर लाईट ओफ्फ गरे। तर मलाई निन्द्रा लगिर थेन। मलाई श्रेय कै यद आउँदै थ्यो रौस्को चक, र वखर बधेइगको बूब्स। मेरो लदो थन्केर स्त। वाइ सकेको थ्योर क् गर्ने वनेर सोच्न थाले। श्रेय लाई सम्झिदै मचोल्न थाले। तर सबै क्त बेद म सुतेक ले अरु ले थाहा पौने दर ले मैले मजले चोल्न पनि पेन। मलाई ६अत पती वयो र म उठे र बहिर आए। कारीब ११ बजेको थ्यो होल। सबै जन सुती सकेक थिए। ष्रेय सुतेको रूम कोलाईट ओफ्फ थियो तर गर्मी हुन्६ वनेर होल ढोका उदङै राखेको थियो। म केही नसोची सिदै श्रेय वएतिर गएर यू सुतेको सोफ को ६ौ म बसे। यू सुती रखे कि थि र उस्को खुत अली फरिएर स्किर्त बाट हिप्स देखी राखेको थ्यो। मैले नजनी कन्नै मेरो हत उस्को हिप्स म रके। यू झस्कियी। शायद यू पनि नानीदएर आँखा चिम्लेर बसी रथी। उस्ले हल्ला नगरि अली माथि सारी। अधेरो म पनिशायद उस्ले मै हुँ भन्ने थम्यै। मलाई पनि सिग्नल पै प६ी उस्को हिप्स मद्न थाले। म यू माथि छाडे र उशा को लिप्स म किस्स गर्न थाले। उस्लेपनी मेरो तोङुए लाई चलाऊनथली। उस्ले अधेरो मै पनि रुमाल ले आफ्नो अनुहार चोपी। मैले नि कुर बुझेर उस्को बूब्स मर्द्न थाले। उस्को बूब्स तिघ्त थियो। यू अबज निकल्न थालि। मलाई दर लागि रहेकोथियो तर म धेरै अगाडि बदी सकेको थिए। मैए उस्को पन्तएे तानेर फुकलिदिय र मेरो पन्त को जिप खोलेय्र लदो निकले। हत ले उस्को पुती एक्६िन चमेप६ी मैले मेरो लदो चिरएर हान्न थाले। मैले मेरो हत्ले उस्को मुख बन्द गर्दिअ।१०-१२ चोटि पुष गरेप६ी मेरो मल यू वित्र पर्‍यो र महिले लदो निकले र पन्त वित्र हले र सिद आफ्नो रूम म आएर सुते र एकै६िन म निदए। बिहान् उथ्द मलाई सप्न धेखे जस्तो लाग्दै थ्यो तरमेरो पिल्सिअको लदो पोल्दै थियो। मलाई अनी श्रेय को ख्याल अयो। त्यसरी रती हनेर केही नवनी म आएकोथिए। अजै म आफ्नो घर जानुपर्ने वएको ले म उठेर सिदै फर्मकी गये एकोन लिना। मैले एकोन श्रेय लाई दिन खोज्दै थिए। तर उस्लाई वेती रहेको थिएन। उस्को एउटा साथी लाई सोध्द यू अर्को रूम म रोइ रहेकी ६े भन्ने थाहा पए। म जड उसची रोइ रहेकी थि। उस्क साथी ले सोद्द केही बोली र थिन। मलाई उस्लाई वेत्ने शाही टाईम होइन जस्तो लगेर फर्किए। मुम्मी म र दादा निस्किने लाग्द यू पनि देख पारी। म केही फ्री टाईम पएर श्रेय लाई वेत्न खोजे। औत कोर्नेर म मैले उस्लाई एक्लै पए। यू नबोली मेरो अगाडि उबी रही। मैले उस्लाई सोदे"मा सँग रिसकी" अनी उस्को हत म एकोन रखेर कसैले देख्नु अघी निस्कन खोजे। तर उस्ले मेरो हत समै र मेरो लिप्स म छोटो किस्स दिएर बाइ वन्दै वित्र गाई। त्यो दिन देखी यू सँग मेरो कन्ट्याक्ट् छैन। होपे अर्को दशै म फेरी हाम्रो वते हुन्६अ।

0 comments

Post a Comment