नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 16, 2013

सुनिता को यौनिमा आगो बलेछ



अचनक् मेरो आख सुनिता म परे। म हैरन् वये। सुनिता को पेत्तिकोत् फर्केर उहको कम्मर् वन्द मथि पुगेको थियो सुनिता निन्द्र म मस्त् हुनु हुन्थ्यो। सुनिता खत् को दिल् म सुत्नु वयेको थियो। उहको एक् हथ् उहको पुति नेर थियो वने अर्को हथ् सीरनि म। मेरो सास् नै रोकियेल जस्तो वयो। सुनिता ले चद्दि लगौनु वयेको थियेन जस्ले गर्द मैले सुनिता को पुति देखे। मैले येति रम्ररि केति को पुति देखेको थियीन। म बिस्तरै नजिक् गये। सुनिता को पुति म पतल रौ हुनले सुनिता को बचेदनि पनि देखियेको थियो। म सुनिता को पुति एक्तक् ले सस् धकेल्दै हेर्दै थिये"कति रम्रो र मसुम् हुदोरै६अ पुति!" म सोच्दै थिये।
मेरो पन्त् वित्र लदो उकुस्मुकुस् हुदै थियो। मलै सुनिता को फोतो खिचु जस्तो लगेथ्यो। मेरो मन् म सुनिता को पुति म लदो घुसर्ने लोव् पनि आयो तर मैले हिम्मत् गर्न सकिन। सुनिता को पुति को दर्सन् ले मलै सुनिता को दिवन भै बनयो। टेस् दिन् देखि मलै सुनिता खुब् मन् परि। म सुनिता को अङ अङ म लोवि नजर् ले हेर्थे। सुनिता सचि नै मस्त कि माल् थि। कति गोरि, सेत मिलेक दात्, रत ओथ्, लमो अनि कलो र बक्लो केश्, सिध नाक्, निर्दोश् गजलु नयन् अनि गोल् गोल् मोतो चक्। एक्दुम् मस्त् माल् थि। मलै त बर् बर् सुनिता को पुति को झल्को मत्र आउथ्यो। वेन गयेको एक् महिन प६इ सुनिता ले वेन लै खुब् मिस्स् गर्नु वयो। म अव सुनिता को भै मत्र नवयेर सथि र सहर वयेको थिये।
कोथ म चहिने समन् को खरिद् र अन्य काम् मा पनि म नै सहयोग् गर्थे। सुनिता लै मेरो सथ् रम्रो लगेकोले उहले मलै आफै सग रहन् जोद् गर्नु हुन्थ्यो। सुनिता को स्ववव् म चङे देखिन थले को थियो, सुनिता र म निकै कुर गर्थ्योउ। सुनिता मेर ग्फ् क बरेम कुर गर्न बदि रुचौनु हुनु हुन्थ्यो। एक्पल्त मैले सुनिता लै चदौदै वने।" तपै येति रमृ हुनु हुन्६अ, तपै को पनि बेलम निकै ब्फ् थिये होलन् है"मेरो कुर ले सुनिता ले ६अद्के आख ले मलै हेर्दै वन्नु वयो"उम् ६उ रमृ धेरै मलै फुरुक्क नवन" सुनिता को मुस्कन् र मदक् ले वरियेको मुहर् मलै खुब् मन् पर्यो। मैले झन् थपे" सचि सुनिता तपै लै कम्पुस् द्रेस्स् खुब् सुहौथ्यो। टपै स्किर्त् र हल्फ् स्लीव् शिर्त् म एक्दुम् सुन्दर् देखिनु हुन्थ्यो" मेरो कुर ले सुनिता निकै खुसि हुनु वयो। सुनिता लै आफ्नो बदै गरेको मन् पर्थ्यो हुन त यो हर् केति को स्ववव् हो तर सुनिता को म पर्ति को नजर् चङे हुदै गयेको थियो। सुनिता मलै एक्दुम् हन्द्सोमे वन्नुहुन्थ्यो।
टर म वन्द करिव् ५ साल् जेथि सुनिता लै मैले चिक्ने हिम्मत् गर्न सकेको थियीन मत्र हस्तमैथुन् गर्थे। अक्सर् हमि सुनिता भै रात् ८ बजे देखि ११ बजेसम्म कुर गर्थ्योउ जुन् बेल भन्जि सुतेकि हुन्थि। एक्पल्त सुनिता ले मलै सोध्नु वयो"कन्६उ तलै मेरो के मन् पर्६अ?" म अकस्मस् मा परे।मन् त मलै सुनिता को पुति मन् परेको थियो। टेसो त सुनिता सुन्दरि हुनुहुन्६अ। मैले कुर बनौदै वने" तपै को सव् कुर मिलेक ।।।।।६अन्। ज्यन् सरै रम्रो लग्६अ, उचै र मोतै एक्दुम् फित् ६अ" सुनिता को चक् बिहे प६इ मोतयेको थियो तेइ पनि सुनिता झन् सेक्स्य् देखिनु वयेको थियो। मेरो कुर ले सुनिता खुसि हुनु हुन्थ्यो।
सुनिता ले मलै सोध्नु वयो"तलै कस्ति केति मन् पर्६अ?" मैले सोझै वने"तपै जस्ति" सुनिता ले हस्दै वन्नु वयो"हैन तलै म तेस्ति मन् पर्६अ है" सुनिता म उन्मद् आयो। टेश् रात् खुसि वयेर सुनिता ले मलै केति फसौन निकै सिपलु रै६अस् वन्नु वयो। टेश् रात् मेरो मन् म हल्चल् वो"केति फसौन सिपलु मत्लव् के म सुनिता लै फसौदै थिये! पक्क पनि, तर सुनिता ले बुझ्नु वयो। मलै एक् किसिम् को अनौथो र दर् लग्यो। डिन् बित्दै गये। सुनिता क ती कुर ले म सुनिता बत पर वये। टर सुनिता मलै खुब् जिस्कौनु हुन्थ्यो। मलै त रिश् पनि उथ्यो मर्निको पुति फेस्ययेर चिक्दिन्६उ अनि थह पौ६ए वनेर। "के रे मैले स्किर्त् लगको सुहौ६अ रे! के रे मेरो फिगुरे रम्रो ६अ रे! के रे म सुन्दर् ६उ रे!हि हि।।हि " खै सुनिता बोलौनु वयो य के वयो सुनिता खलि मलै जिस्कौनु हुन्थ्यो। कैले कहि त लग्थ्यो सुनिता म वित्र को चिक्ने चहन लै झन् बदौदै हुनुहुन्६अ। आखिर् त्यो रात् पनि आयो। भन्जि सुतेकि थियी। हमि त्व् हेर्दै थियोउ।
सुनिता र म अलग् अलग् बेद् म बसेर त्व् हेर्दै थियोउ।सुनिता र मेरो बेद् आम्ने सम्ने थियो।अचनक् सुनिता ले पेत्तिकोत् उचलेर आफ्नो मुख् पु६न लग्नु वयो। मेरो लदो थनक्क थन्कियो। सुनिता को पुति देखियो। सुनिता ले अझ अन्जन् बन्दै आफ्नो पुति मलै देखये प६इ मैले कुर बुझे"सुनिता को पुति म आगो बले६अ, सुनिता को पुति म कौकुति लगे६अ, सुनिता को पुति चिलये६अ। सुनिता मलै उहलै चिक्न उक्सौदै हुनुहुदो रहे६अ तेइ पनि बतो क्लेअर् थियेन" म एक्तक् ले सुनिता को पुति हेर्दै थिये। अचनक् सुनिता ले पेत्तिकोत् तल झर्दै वन्नु वयो"के हेरेको खौल झै गरि?" म अकमक्क म परे। सुनिता खुब् हस्नु वयो। अनि थप्नु वयो"तलै त सुनिता को सुसु गर्ने थौ पनि मन् पर्६अ क्य हो!" सुनिता लै मैले येस्तो रुप म देखेको थियीन। सयद् योउन् को भोक् ले सुनिता म धेरै मदक् चदेको थिये।
म नेर्वोउस् वये तेसैले बहिर निस्के। सुनिता गुप्चुप् हुनु वो सयद् निरस् पनि। मैले बहिर गयेर भग्वन् लै सम्झदै हिम्मत् जुतये अनि वित्र सरसर् आयेर धोक लगये। मेरो सस् फुल्दै थियो। सुनिता को अनुहर् दर् ले रतो र नेर्वोउस् देखिन्थ्यो। म अघि बदे। मेरो गिद्दे दृस्ति र सिम्ह को जस्तो चल् ले सुनिता नेर्वोउस् हुदै बोल्नु वो"बबु के वयो?" मैले सुनिता को प६अदि को केश् समतेर सुनिता को ओथ् म लमो किस्स् गरे। सुनिता पनि मेरो अङलो म बधिनु वयो। मैले सुनिता लै अझ अङलो म कसे अनि उहको तल्लो ओथ् चुसेर गलम मोऐ गर्दै वने(छत्र)"इ लोवे योउ सुनिता" सुनिता ले पनि मेरो गल चुम्दै बोल्नु वयो" इ लोवे योउ तू कन्६उ" म पेतिकोत् बहिर बत नै सुनिता को चक् मुसर्दै उहको नक् मुख् गल चुदै थिये।
सुनिता ले मेरो धद् सुम्सुम्यौदै हुनुहुन्थ्यो। मैले सुनिता को पेत्तिकोत् मथि सर्कयेर उहको नुदे चक् म हथ् हले। कति कमलो थियो सुनिता को चक् क पुत्थ हरु। मैले खुब् मुसरे। मेरो लदो थन्केर सुनिता को पुति खोज्दै थियो। मैले सुनिता को पेत्तिकोत् अझ मथि उचले र सुनिता को चक् लै आफु तिर दबये। मेरो लदो ले सुनिता को पुतिको पतलो जुङ्ले ६उन पुग्यो। मेरो लदो झन् फन्फनौन थल्यो। मैले सुनिता लै वने"सुनिता म तपैलै फुक्क् गर्६उ है" सुनिता बस्"उम् उम् कन्६उ" वन्दै हुनुहुन्थ्यो। मैले सुनिता को हथ् लै आफ्नो लदो म लगये। सुनिता ले आगो बत हथ् निकले झै मेरो लदो हथ् बत निकल्नु वयो। मैले वने"सुनिता के ।।।।।।वयो?हल्लैदिनुस् न" सुनिता को स्वस् तेज् थियो। उहले बिस्तरै मेरो लदो लै हथ् म लिनु वयो। मैले सोधे"कस्तो ६अ सुनिता?" सुनिता सस् ले बोल्नु वो"बफ् रे निकै थुलो ६अ।," मैले सुनिता को गलम चुम्म लिदै वने"सुनिता म येसैले तपैको सुसु गर्ने थौम गर्६उ" सुनिता को मुख् बत स्व स्व ब्रेअथ् आयो।
मैले सुनिताको ओथ् केइ बेर चुसेर सुनिता लै खत् म सुतये। मैले सुनिता को ब्र खोले। उहको दुध् निकै गोल र कसिल थिये। मैले केइ बेर उहको दुध् मुसरे अनि चुसे। मलै आम को दुध् चुसेको याद् आयो। मेरो लदो एक्दुम् कद वयेको थियो। मैले सुनिता लै वने" उ अरे सो सेक्स्य् सुनिता"(६अत्र"") सुनिता केइ बोल्नु वयेन मैले सुनिता को पेत् र दुनि खुब् चते। अनि सुनिता को पुति को बचेदनि लै जिब्रो ले जिस्कये। सुनिता को मुख् बत सिस्करि निस्क्यो"स्श् उम्श् स्स्" मैले सुनिता लै वने"तपै ले वनेको हैन खौल झै हेरेको वनेर, खौ त?" मैले खुब् चते। सुनिता को हलत् खर्व् वो उहको पुति पनि विज्दै थियो। म उथे अनि आफ्नो लदो लै सुनिता को पुति म जोदेर धक्क मरे। सुनिता ले"ओएए मरे नि" वन्नु वयो। मेरो लदो सुनिता को पुति म पुर घुसेको थियो। मलै सुनिता को पुति एक्दुम् होत् लग्यो।
मैले वने"के वो सुनिता सुसु' दुख्यो" सुनिता"उम् उम् बब कन्६उ उम् कति थुलो हो नि ।।मरिस् नि तैले त" मैले सुनिता को पुति म धक्क मर्दै वने"नचहिने कुर नगर्नुस् वेन को धक्क खयेर भन्जि पयेको तपैको सुसु कह दुख्६अ र" मैले झत्क लगौदै थिये। सुनिता"उम् उम् आम ऐय उम् उम्" गर्दै हुनुहुन्थ्यो। सचि नै मेरो लदो सुनिता को पुति म तिघ्त् वयेको थियो। मैले सुनिता लै मस्त चिके। मेरो बिर्य पनि सुनिता को सुसु वित्र निकले। सुनिता ले पनि वन को अवभ् पुर गर्नु वयो। टेश् रात् मैले दुइ पतक् अझ सुनिता लै चिके।
सुनिता आफ्नो प्रेग्नन्क्य् बरे चिन्तित् हुन थलेप६इ मैले सुनिता लै धाल् लगयेर दैल्य् चिक्न थले। आज्कल् सुनिता आफ्नो पुति म कौकुति लग्यो वने स्किर्त् र त्-शिर्त् लगयेर मलै लोव्यौनु हुन्६अ तर मलै कित्चेन् म काम् गर्दै गरेकि सुनिता लै प६अदि बत सरि फर्कयेर पुति चिक्न खुब् मज लग्६अ। म अझ पनि सुनिता लै मस्त चिक्६उ। सुनिता झन् आज्कल् बदि सेक्स्य् देखिनु हुन्६अ। वेन नाअयेन्जेल् मेरो सुनिता मेरि प्यरि पृयतम हो।
टर कैले कहि लग्६अ सुनिता लै वेन बत कतै तद लगेर सद चिकिरहु। मेरो वेन सरै लुक्क्य् मेरि सुनिता जस्ति बुल्लेत् माल् पयो। मलै जेअलोउस् लग्६अ। म सुनिता लै सोध्६उ-"सुनिता तपैलै वेन र म मा को मन् पर्६अ?" सुनिता ले मेरो लदो सुम्सुम्यौदै वन्नुहुन्६अ"मलै त तेरै मय लग्६अ र त नै मन् पर्६अ" आखिर् सुनिता मेरि न हो स्वस्नि वेन को वयेर के वो र? सुनिता को सुसु त मेरै हो।



0 comments

Post a Comment