नया नया रोचक तथा सेक्सी कथा पढ्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

अन्य भिडियो तथा मनोरन्जनात्मक कुराहरु हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस

दायाबायाँ हेरर सुत्तुकै क्लिक गर्नुहोस नत्र लाज हुन सक्छ.

Jul 16, 2013

रूपा को शील तोडदा

बाहिर एकदम काइ लागेको थियो । असारको बेलामा पानी खुब परो । रूपा ट्वाइलेट जाँदा चिप्लेर लडिछे । उसको हरमा निकै चोट लागेछ । रूँदै आई , के भो भनेको लडेर हर खुस्को भनी । खाटमा सुत् भनेँ र सुरूवाल खोलेँ, दाहिने हरमा चोट लागेको रैछ । खानेतेल लगाएर मालिस गरिदिएँ ।
रूपाको हर मालिस गर्दा गर्दै उसको पुतीमा आँखा पुगो । चिसो रैछ । कट्टु मै मुतिस की क्या हो भनेँ , हैन भनेर उसले सुरूवाल माथी तानी । तेतिखेरसम्म मेरो लाडो सन्किसकेको थियो । पख न काँ उठेकी, भनेर समातेँ । हेर आगो को छेउमा घिउ पग्लिन्छ, तेरो देखे पछी मलाई अति भयो देन ........भनेँ ।
धेत दाइ के भनेको अरूले था पाए भने के गर्ने......भनेर उ पन्छिन खोजी । भख्खर १७ लागेको रूपाका दुधका फाँचा मज्जाका थिए ।
कल्ले भन्छ र था हुन्छ....भन्दै आफुतिर तानेर मुखमा मुख जोडेँ । च्याप्प दुधका फाँचा समातेर मोल्न थालेँ । दुध माड्दै गालाउँधी म्वाइ खान थालेँ । सकुन्तला पनि नाइनास्ति नगरी ओच्छ्यानमा ढल्की । मेरो लाडोँ कतिखेर छिराउँ भइसकेको थियो । सुरूवाल खोलेर कट्टु पनि तानेँ । बत्ति मारेको थिएन । भुत्ला त्यति धेरै आको रैनछ । पुतीको गुलाबी फाँकाहरू क्या राम्रा देखिएका .... मेरो लाँडोको टुप्पा लगेर छिराउँ । मरेनी आमा हौ......भन्दै उ अतालिएर मेरो कम्मर फ्याक्की दिइ र आफ्नो पुती छोपी । म छाड्न सक्ने अवस्थामा थिइन । दुइटै टांग च्यातेर फेरी चढेँ र लाडोँ जबर्जस्ती छिराएँ ।
मरेँ दाइ, मेरो हर दुखो........म मरेँ.....आज नगर्नु.......म त मर्छु.......भन्दै रूपा ह्वाँ ह्वाँ रून थाली । वास्तवमा उस्को हर भन्दा पहिलो चोटी लाडो पस्दा धेरै दुखेको रैछ, पछी था पाएँ।
माया लागो र लाडो झिकेँ । लाडो झिक्न त झिकेँ, तर सन्कि राको थियो । मैले बौद्घमा ब्लु फिल्महरू हेरेको थिएँ । त्यसमा लाँडो चुसेको सिनहरू थियो । तेरो हर दुखेको भए चुसी दे न भने.... छ्या घिन लाग्छ भनेर उ मानिन । नचुस्ने भए चिकी दिन्छु भनेपछी मानी । अलिअलि गरेर चुस्न थाली, मेरो पालो मुखैमा पेलेँ । एक छीन भित्र बाहिर गरे पछी मेरो माल रूपाको मुखैमा झरो ।
त्यो दिन रूपालाई आफूसँगै सुताएँ । उसका दुधका पोका चलाउँदै सुतेँ ।
बिहान उठ्दा मेरो मुखमा हेर्नै सकिन । के लजाकी नि, जे नहुनु भइसकेपछी । अब सबै कुरा तेरै हो भनेर ओठमा म्वाइ खाइदिएँ । खाना बनाएर उ कलेज गइ, म पनि काममा गएँ । दुइ तिन दिन केही गर्ने दिइन । हर दुखीराको छ भनेर ।
चार दिनका दिन खाना खाइसकेपछी खै तेरो हरको घाउ कस्तो भो भनेर सुरूवाल खोलेँ , लड्दा सामान्य दख्खल परेको कुरा ठीक भइसकेको रैछ । आज चैं गर्ने है....भने पछी उसले टाउको हल्लार हुन्छ भनी । शकुन्तालाई कुर्ता खोल्न लगाएँ, आफु पनि नांगै भए । चार पाँच मिनेट दुध माडेँ, दुधका मुन्टा चुसेँ ।
माथी चढेँ, पुतीमा लाँडो छिर्दै छिरेन । पुती फ्याँ पार्न....भनेँ । दाई कस्तो दुख्छ क्या भनी ।
आफैले टाङ च्यातेर एउटा हातले पुतीका फाँका फैलाएँ र अर्को हातले लाँडोको मिलाएर पुतीमा हुलेँ ।
मरेँ दाइ मरेँ......झिक्नु न झिक्नु भन्दै उ रून थाली । म आजचाहिँ नचिकी छाड्ने मूडमा थिइन । चुप जाँठी नरूँ...मुजी नाटक गर्छे, तलाई पनि मजा आउँछ .....भनेर हप्काएँ ।
हैन दाइ.......एे्या ....म मर्छु.....बरू मलाइ मारी दिनु......एेय्या नि आमा हौ....मरेँ भन्दै उ चिच्याउन थाली.चुप .....भन्दै मुख थुनेर धमाधम चिकेँ । एकछिन त रूँदै थिइ, एक छिन पछी उल्ले पनि मेरो चाकलाइ समातेर सुम्सुम्याउन थाली ।

0 comments

Post a Comment